1399-08-12 21:00
357
0
71355
کارشناس مسائل اجتماعی؛

تبعیض های اجتماعی عامل فروپاشی آمریکا/ آمریکا واقعی آنچه هالیوود نشان می دهد نیست

پایین محلی گفت: حاکمان غربی حتی با ادیان دیگر مانند مسیحیت نیز مشکل دارند، مگر سربازانی که در جنگ های ایجاد شده توسط آمریکایی ها کشته شدند سفیدپوست و مسیحی نبودند؟ اما به دلیل اینکه حاکمان غربی ماهیتی سرمایه سالارانه دارند به دیگران فکری نمی کنند.

حسین پایین محلی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: ماهیت حاکمان غرب و آمریکا ماهیتی سرمایه سالارانه، امپریالیستی نشات گرفته از فراماسونری است.

کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه حاکمان غربی نه تنها سیاه پوستان بلکه سفید پوستان را نیز مورد ظلم قرار می دهند، خاطرنشان کرد: مگر در بوسنی جمعیت قتل عام شده سفید پوست و اروپایی نبود؟ اما چون مسلمان بودند کشته شدند.

وی افزود: حاکمان غربی حتی با ادیان دیگر مانند مسیحیت نیز مشکل دارند، مگر سربازانی که در جنگ های ایجاد شده توسط آمریکایی ها کشته شدند سفیدپوست و مسیحی نبودند؟ اما به دلیل اینکه حاکمان غربی ماهیتی سرمایه سالارانه دارند به دیگران فکری نمی کنند.

پایین محلی با اشاره اینکه در آمریکا به انسانیت ظلم می شود، عنوان کرد: این ظلم ها بر اساس سنت های تاریخی و واقعیت های بر گرفته از جامعه آمریکا سقوط می کند.

کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر سیستم تامین اجتماعی آمریکا در حال قطع شدن است، عنوان کرد: تامین اجتماعی به دلیل اینکه به ضرر سرمایه داران این کشور است قطع می شود اما این قطع تامین اجتماعی باعث از بین رفتن منافع اجتماعی مردم می شود.

وی ادامه داد: این دهه، دهه فروپاشی آمریکا است که تجربه تاریخی آن نیز شوروی است ضمن اینکه همین الان هم طبقات اجتماعی آمریکا آماده ایجاد و انقلاب در قلب آمریکا هستند.

پایین محلی با اشاره به تفکر برده داری آمریکایی ها، یادآورشد: این تفکر ریشه در تفکر برده داری انگلیسی هایی دارد که به آمریکا مهاجرت کردند، سرخ پوستان آمریکا را قتل عام کردند، هدیه هایی دارای بیماری به سرخ پوستان می دادند که در طول یک هفته چندصد هزار سرخ پوست و بومی کشته می شدند.

کارشناس مسائل اجتماعی اذعان کرد: ما باید به دنبال واقعیت آمریکا باشیم، به دنبال مستندات برگرفته از آمریکا و نوشته های افراد تجربه دار در این کشور باشیم.

وی گفت: ما باید تابوی فیلم ها یی که از طریق هالیوود چهره ای ویترینی از آمریکا نشان می دهد را با ارائه فیلم ها و داستان های مستند بشکنیم و چهره واقعی طبقات اجتماعی آمریکا را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.